عکس هولناک از تصادف مرگبار پراید و ساینا در جاده بوشهر

به گزارش رکنا؛ سرهنگ صادق مزارعی روز سه‌شنبه اظهار کرد: حادثه‌ای دلخراش در محور بوشهر به گناوه سبب فوت سه‌نفر و مصدومیت چهار نفر از هم‌وطنان شد.

وی افزود: در این حادثه که در ساعت ۱۶:۰۰ امروز یکم فروردین ۱۴۰۲ به وقوع پیوست، دو خودرو به صورت رخ به رخ در محور ساحلی بوشهر به گناوه با هم تصادف کردند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر تصریح کرد: هر دوی این خودروها غیربومی و مربوط به استان‌های خوزستان و اصفهان بودند که به عنوان گردشگر نوروزی در این مسیر تردد داشتند.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه دلخراش ۳ نفر از هموطنانمان شامل ۲ خانم و یک کودک خردسال جان خود را از دست دادند و چهار نفر دیگر توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان بوشهر و اورژانس به بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه منتقل شدند.

مزارعی با اعلام این که مسیر ساحلی بوشهر به گناوه و بالعکس یکی از مسیرهای پرتردد و به دلیل دو طرفه‌بودن آن بسیار حادثه‌خیز است، گفت: نرم‌افزارهای موجود بر بستر وب، این مسیر را با اندک زمانی کوتاه‌تر از مسیر گناوه_ آبپخش _ بوشهر محاسبه می‌کنند که این موضوع سبب افزایش بار ترافیکی این مسیر شده است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر یادآور شد: این در حالی است که مسیر گناوه_ آبپخش _ بوشهر به شکل بزرگراهی و با ایمنی خیلی بالاتری نسبت به مسیر ساحلی گناوه به بوشهر است.

وی ادامه داد: برای کاهش خطرات جاده‌ای، عبور کامیون از مسیر ساحلی بوشهر به گناوه در ایام تعطیلات نوروز ممنوع شده اما انتظار می‌رود که رانندگان خودروهای سبک که از این مسیر تردد می‌کنند، با سرعت مطمئنه حرکت کرده و در صورت خستگی و خواب‌آلودگی استراحت کنند.

کدخبر: 879334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟