عاملان بدحالی دانش آموزان در کاشان دستگیر شدند

به گزارش رکنا، محمدحسین تقوایی، اظهار کرد: باتلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان کاشان عاملان مزاحمت برای مدارس شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در پی چند مورد پرتاب مواد محترقه توسط فردی یا افرادی ناشناس در سطح مدارس و ایجاد رعب و وحشت برای دانش آموزان و متواری شدن متهمان مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس کاشان قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان ابراز کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند دو نفر از عاملان مزاحمت را شناسایی کنند.

معاون‌اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری دو نفر از عاملان بدحالی دانش آموزان در کاشان خبر داد.

محمدحسین تقوایی اظهار کرد: باتلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان کاشان عاملان مزاحمت برای مدارس شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در پی چند مورد پرتاب مواد محترقه توسط فردی یا افرادی ناشناس در سطح مدارس و ایجاد رعب و وحشت برای دانش‌آموزان و متواری شدن متهمان مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس کاشان قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان ابراز داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند دو نفر از عاملان مزاحمت را شناسایی کنند.

منبع: تسنیم

کدخبر: 876936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟