2 سارق بی رحم راننده نیسان آبی را کشتند / جنایت هولناک برای سرقت در بهارستان

به گزارش رکنا، روز سه شنبه ۱۶ اسفند خانواده مرد جوانی هراسان از بهارستان به‌ اداره پلیس آگاهی غرب استان تهران مراجعه کردند و مدعی شدند که پدر خانواده با خودروی نیسان آبی اش برای کار از خانه خارج شده و دیگر به خانه بازگشته است و هیچ اطلاعی از وی نداریم.

سرهنگ سواری پور رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران درباره ی جزییات این پرونده به خبرنگار رکنا گفت: بدنبال تشکیل این پرونده تیمی از کارآگاهان جنایی برای کشف این معما تشکیل شد. پس از چند ساعت اقدامات اطلاعاتی سرانجام کارآگاهان توانستند 2 پسر جوان را که خودروی نیسان و اموال راننده نیسان را به سرقت برده بودند شناسایی کنند و صبح دیروز هر 2 متهم را دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

2 متهم جوان  پس از دستگیر ی در بازجویی فنی خیلی زود لب به اعتراف گشوده و راز جنایت خود را برملا کردند.

این جنایتکاران مدعی شدند بدنبال سرقت خودرو و اموال راننده ضربه ای به سر راننده نیسان زده و جسد او را به بیابان‌های شهر قدس انتقال دادند.

بدنبال اعتراف های این دو سارق آدم کش تیمی از کارآگاهان به بیابان‌های شار قدس رفته و جسد راننده نیسان را در حالیکه روی زمین افتاده بود پیدا کردند.

با کشف جسد بازپرس کشیک قتل در محل حضور یافت و دستور داد جسد برای معاینه پزشکی به پزشکی قانونی منتقل شود.

سرهنگ سواری پور درباره خودروی سرقتی نیز گفت:متهمان بدنبال سرقت خودرو آنرا اوراق کرده بودند .

هم اکنون دو متهم پس از اعتراف به جنایت خود به دستور بازپرس پرونده به زندان منتقل شدند و در صف محاکمه به اتهام قتل عمد در دادگاه کیفری قرار گرفتند.

 

کدخبر: 876020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟