انهدام ۹ باند سرقت در غرب استان تهران/ کشف ۷۷ میلیارد تومان کالای قاچاق

به گزارش رکنا، سردار کیوان ظهیری صبح امروز در بیست و هشتمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور شهرستان‌های غرب استان تهران به اجرای 418 حکم قضایی اشاره کرد و اظهار داشت: 9 باند سارقین در غرب استان تهران متلاشی و 1074 سارق و مال‌خر دستگیر شدند.

سردار کیوان ظهیری

وی با اشاره به کشف 196 خودرو و موتورسیکلت سرقتی در غرب استان تهران افزود: برابر دستورات فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تمامی اموال مسروقه به مالباختگان تحویل می‌شود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: 678 کیلوگرم انواع مواد مخدر از خرده‌فروشان و قاچاقچیان عمده کشف و برخوردهای قانونی با آن‌ها اعمال شد.

ظهیری با بیان اینکه 636 هزار قلم انواع کالای قاچاق به ارزش 77 میلیارد تومان در شهرستان‌های غرب استان تهران توسط پلیس کشف شد تصریح کرد: برخورد با سارقین، کشف کالای قاچاق و برخورد با سوداگران مرگ از مهمترین مأموریت‌های پلیس است که با قاطعیت طرح‌های امنیت اجتماعی محله محور اجرا می‌شود.

وی به دستگیری بیش از 100 نفر از اراذل و اوباش اشاره کرد و گفت: 11 سلاح گرم و بیش از 160 سلاح سرد از مخلین نظم و امنیت کشف شده است.

  فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی ایام سال جدید، افرادی در پوشش‌های مختلف برای خدمات رسانی اعلام آمادگی می‌کنند که خانواده‌ها پیش از دریافت خدمات ابتدا استعلامات لازم را از مراجع دریافت کنند تا دچار مشکل و سرقت و کلاهبرداری نشوند.

بیست و هشتمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

بیست و هشتمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی2

 

 

کدخبر: 874871 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟