اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از پلیس برای برقراری امنیت

به گزارش رکنا، حیدر آسیابی عصر چهارشنبه در نشست مسئولان قضایی و انتظامی در دادگستری استان گلستان با تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی استان از پلیس برای برقراری امنیت اظهار کرد: امنیت خطر قرمز ماست، هیچ تمردی نسبت به ماموران انتظامی پذیرفته نیست و با متخلفان قاطعانه و بدون اغماض برخورد می شود.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه در نشست های مشترک برای رفع مشکلات و فراهم کردن بستر خدمت بیشتر به مردم و تامین امنیت و اسایش پایدار تلاش می کنیم، تاکید کرد: با اراذل و اوباش و مجرمان خطرناک و کسانی که امنیت استان را خدشه دار کنند، بدون اغماض و قاطعانه برخورد خواهد کرد .

وی با اشاره به کارنامه درخشان انتظامی استان در کنترل اغتشاشات افزود: هماهنگی مطلوب قضایی و انتظامی در استان از ایجاد فضای ناامنی و ادامه دار شدن اغتشاشات پیشگیری کرد.

فرمانده انتظامی گلستان هم در این‌جلسه با قدردانی از حمایت قاطع دستگاه قضایی استان از ماموران انتظامی گفت: این حمایت و همدلی قضایی و انتظامی علت عملکرد موفق استان گلستان در کنترل ناآرامی چند ماه پیش بود.

سردار محمد سعید فاضل دادگر افزود: زیرساخت های ضعیف توسعه ای و فرهنگی، بیشترین فشار را بر دستگاه قضایی و انتظامی استان وارد کرده و نیاز است دستگاه های متولی در این بخش فعالتر عمل کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان در پایان این نشست از فرمانده انتظامی استان و تعدادی از افسران ارشد انتظامی بابت ایجاد نظم عمومی و حفظ امنیت پایدار و برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت با اهدای لوح قدردانی کرد.

کدخبر: 873971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟