قتل هولناک یک خبرنگار با شلیک گلوله جوان 19 ساله

به گزارش حوادث رکنا؛ پلس فلوریدا اظهار کرده است که  کیت ملوین موزس، 19 ساله را در این زمینه دستگیر کرده است و او را حتی عامل تیراندازی های صبح همان روز نیز دانسته اند.

بر اساس این گزارش، به دنبال ورود مردی مسلح به منزلی در اورلاندو و تیراندازی وی به سوی اعضای یک خانواده، دختربچه ۹ ساله همراه با مادرش جان خود را از دست داد.

انتظار می رود که او به دلیل تیراندازی های بعدی به خدمه تلویزیون و همچنین یک مادر و دختر 9 ساله اش که بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست دادند، متهم شود.

پلیس گفت که موسی را متهم می‌کند که عامل هر سه تیراندازی بوده است.

خبرنگاران برای رسانهSpectrum News 13 کار می کردند که برای تهیه گزارش در صحنه حاضر شده و یک تیراندازی مرگبار قبلی را پوشش می دادند که این اتفاق در داخل یا اطراف وسیله نقلیه برای آنها رخ داده است.

البته مشخص نیست که چرا آنها دقیقاً هدف قرار گرفتند. و مطمئناً می دانید، ما آن را بررسی خواهیم کرد.

گفتنی است که یک زن 20 ساله در اولین حادثه در منطقه اورلاندو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بعد جان خود را از دست داد و دختر 9 ساله او در صحنه سوم کشته شد

مشخص نیست که چرا مظنون وارد خانه آنها شده است.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، در توییتی نوشت: دل ما به خانواده روزنامه نگاری که امروز کشته شد و خدمه مجروح در اورنج کانتی، فلوریدا و همچنین کل تیم اسپکتروم نیوز، می سوزد.

این حادثه یادآور خطراتی است که اعضای مطبوعات در تلاش‌های خود برای اطلاع‌رسانی به مردم با آن مواجه هستند و ما در محکومیت همه اعمال خشونت‌آمیز علیه خبرنگاران در کنار همکاران خود هستیم.

کدخبر: 872049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟