تیراندازی در ایالت فلوریدا آمریکا / ۳ نفر کشته شدند

به گزارش رکنا، به نقل از شبکه تلویزیونی سی اِن اِن، پلیس آمریکا امروز پنجشنبه تأیید کرد که یک خبرنگار تلویزیون محلی «اورلاندو» در میان کشته شدگان تیراندازی شامگاه شب گذشته در ایالت فلوریدا وجود دارد.

بر اساس اعلام این رسانه، تیراندازی مذکور که در مجموع ۳ کشته در پی داشت، زمانی رخ داد که خبرنگار تلویزیون اورلاندو همراه با همکار خود در حال پوشش رسانه‌ای تیراندازی‌ها در این ایالت بود.

اداره پلیس «آرنج کانتی» (Orange County) پیشتر در توئیتر اعلام کرده بود که یک نفر در ارتباط با این حادثه در بازداشت به سر می‌برد.

در میان کشته شدگان این حادثه یک کودک ۹ ساله هم قرار دارد.

آنطور که پلیس اعلام کرده است، ضارب «کیث ملوین موزِس» (Keith Melvin Moses) بوده و سابقه رفتار مجرمانه شامل موارد مرتبط با سلاح و خشونت را نیز در کارنامه خود به همراه دارد.

تا کنون دلیل ضارب از ارتکاب به قتل رسانه‌ای نشده است.

در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

 

کدخبر: 872024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟