پاتک پلیس غرب استان تهران به 1487 تبهکار حرفه ای / سارقان مسلح پلیس را هدف قرار دادند + فیلم
حجم ویدیو: 168.97M | مدت زمان ویدیو: 00:04:54

به گزارش رکنا، سردار ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران صبح امروزدر حاشیه نمایشگاهی از کشفیات پلیس این استان پشت میز تریبون ایستاد و با اشاره به اجرای طرح سراسری وضربتی برخورد با سارقین برابر با دستور فرماندهی فراجا گفت:در این طرح   ۵۷۸ فقره حکم قضائی با اقتدار به مرحله اجرا درآمده است.

وی به دستگیری ۱۴۸۷ متهم دربیست هفتمین طرح امنیت محله محور در این استان اشاره کرد و گفت:۱۷ باند شناسایی شدند وهمچنین ۷۰۰ سارق و مالخر دستگیر شدند.

ظهیری از کشف ۱۶۲خودروی سرقتی و ۱۹ دستگاه موتور سیکلت خبر داد و گفت:هم اکنون مالباختگان شناسایی شده و روند قضائی بازگرداندن اموال مسروقه به مالباختگان درحال اجرا است.

دستگیری باند سارقان مسلح

فرمانده انتظامی غرب استان تهران به شناسایی باند سارقان مسلح حین ارتکاب بزه اشاره کرد وگفت این باند حین دستگیری اقدام به شلیک به ماموران پلیس آگاهی کرده و باعث زخمی شدن یکی از ماموران ما شده و وی به بیمارستان منتقل شده وتحت درمان قرار دارد.

این افراد ۴۸ساعت پس از فرار دستگیر شدند.

کشف کالای قاچاق به ارزش ۵۷پیلیارد تومان

سردار ظهیری درادامه به کشف ۱۷۴هزارو۹۳۳ قلم کالای قاچاق اشاره کرد وگفت: ارزش ریالی اموال مکشوفه ۵۷ میلیارد تومان اعلام شده است.

کشف ۷۰۰ کیلو انواع مواد مخدر

رئیس پلیس غرب استان تهران از کشف ۷۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در این طرح خبر داد و یادآور شد:۲هزارو ۸۰خرده فروش مواد مخدر درایت رابطه دستگیر شدند همچنین ۳۴عمده فرو ش مواد مخدر هم شناسایی ودستگیر شدند.

کشف ۱۲۵ قبضه سلاح گرم وسرد در طرح برخورد با اراذل واوباش

سردار ظهیری همچنین از تداوم طرح برخورد با ناامن کنندگان خبر داد و خاطر نشان کرد در این طرح ۲۲ سلاح جنگی و ۱۰۳سلاح سرد شامل شمشیر و قمه وکشف شده است.

وی در پایان گفت:این طرح با قدرت ادامه خواهد شد و همکاری مردم با پلیس اجرای این طرح را موفقیت آمیز خواهد کرد.

 

کدخبر: 870767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟