بازداشت 2 نفر در جریان آتش سوزی مرگبار در پارک وی + فیلم و جزییات
حجم ویدیو: 94.29M | مدت زمان ویدیو: 00:01:17

به گزارش رکنا، صبح امروز آتش سوزی منجر به انفجار در یک کارگاه ساختمانی واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از چهارراه پارک وی منجر به قربانی شدن 4 نفر از هموطنان شد که در این ساختمان کار می کردند.

بلافاصله بعد از وقوع حادثه امدادگران آتش نشانی در محل حاضر شدند و اطفای حریق را در دستور کار خود قرار دادند.همچنین امدادگران اورژانس با حضور به موقع مصدومین حادثه را به بیمارستان منتقل کردند که بنا بر پیگیری خبرنگار رکنا، حال این مصدومان وخیم گزارش شده و سوختگی قریب به 80 درصد دارند.

سپس محمد مهدی براعه بازپرس کشیک قتل تهران به همراه تیم جنایی در محل حادثه حاضر شد و رسیدگی به نحوه مرگ قربانیان حادثه را در دستور کار قرار داد.

بازپرس جنایی بعد از بررسی ها اولیه کارفرما و مسئول ایمنی را مقصر وقوع آتش سوزی تشخیص داد و دستور بازداشت این افراد صادر شد.همچنین کارگاه ساختمانی با دستور قضایی پلمب شد.

در این کارگاه ساختمانی 80 نفر مشغول به کار بوده که 10 نفر از آنها شب ها ساکن آنجا بوده اند.جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران به خبرنگار رکنا می گوید: «در لحظات اولیه چند نفری که دچار سوختگی شدید شده بودند، خارج شده و همکاران همزمان با اطفا حریق تلاش کردند تا افراد محبوس را خارج کنند.زمانی که همکاران ما به این چهار نفر رسیدند، با وضعیت کاملاً سوخته آن‌ها مواجه شدند.»

طبق بررسی های میدانی خبرنگار رکنا در محل حادثه قربانیان حادثه احمد قالمق، مصطفی قالمق، میثم قالمق و علی تخدمنش نام داشتند که به گفته دوستانشان این افراد ترکمن بوده و به همراه عده ای کارگر اهل آشخانه خراسان شمالی در این کارگاه کار می کردند.

کدخبر: 869590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟