بازداشت زورگیران موتورسوار شرق تهران که 18 ساله بودند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ "اردشیر نادری" گفت: روز گذشته واحد عملیات کلانتری 127 نارمک به صورت نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی در حین گشتزنی بودند که موتورسواری دوترک را درحالی که با ماسک و کلاه صورت خود را پوشانده بودند را مشاهده و مشکوک شدند و با زیر نظر گرفتن موتورسیکلت مشاهده کردند ترک نشین موتورسیکلت پیاده و با استفاده از چاقو قصد زورگیری از  شهروندی  را دارد که دستگیری موتورسواران در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان باحضور ماموران شهروند را رها کرده و از محل متواری می شوند افزود: پس از مدتی تعیب و گریز، متهمان تعادل خود را از دست داده و بر زمین برخورد می کنند و به صورت پیاده به فرار ادامه می دهند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در این تعقیب و گریز متهمان قصد سرقت موتورسیکلتی را داشتند که موفق یه سرقت نشده و در نهایت هر دو نفر از سارقان زمینگیر و دستگیر می شوند.

سرهنگ نادری با اشاره به اینکه با حضور به موقع و عملکرد مناسب و هوشمندانه پلیس باعث ناکام ماندن سارقان از سرقت و دستگیری آنها شد خاطر نشان کرد: متهمان 18 ساله به جرم خود مبنی بر سرقت به شیوه زورگیری و 5 فقره سرقت مشابه معترف شدند.

 

کدخبر: 869322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟