افتتاح مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر استان خوزستان

حوادث رکنا: سردار محمدمسعود زاهدیان در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش و همت مسئولین استانی به منظور راه اندازی اردوگاه الحدید اظهار داشت: علی رغم اعمال سیاست‌های افغانستان و وعده‌های طالبان امروزه شاهد افزایش کشت خشخاش و تولید شیشه هستیم، بطوریکه کشورهای اروپایی هم احساس خطر کرده اند.

وی ادامه داد: بخش زیادی از موادمخدر از طریق افغانستان و پاکستان به کشور ایران و بخشی از طریق دریا منتقل می شود و طبیعتا شاهد ورود مواد مخدر به کشور و در این استان خواهیم بود.

این مقام مسئول در ستاد بیان داشت: با توجه به نرخ شیوع مواد مخدر در استان خوزستان، ضروری است تلاش بیشتری برای مبارزه با موادمخدر شود.

زاهدیان ضمن تاکید بر توجه به حوزه صیانت و اشتغال و پیگیری و دقت بعد از مراحل ترک مددجویان اعتیاد یادآور شد: در حوزه ساختمان نیمه تمام بیمارستان سلامت، در صورت همکاری استاندار، نسبت به تجهیز آن از طریق ستاد اقدام خواهیم کرد.

همچنین استاندار خوزستان، حسینی محراب با تأکید بر ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر در استان تصریح کرد: چهره همه شهرها باید از وجود معتادان متجاهر پاک شود؛ درمان، آموزش و ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان از اعتیاد ضروری است.

وی با بیان اینکه همه دستگاهها به صورت هماهنگ باید در میدان مبارزه با مواد مخدر حاضر باشند، گفت: باید کار مبارزه با مواد مخدر در استان به گونه ای انجام شود تا الگویی برای سایر استانها باشد.

در این آیین افتتاح، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، مدیرکل زندان‌ها و امور تامینی استان خوزستان و تنی چند از مسئولین نظامی و انتظامی و اداری استان حضور داشتند.

افتتاح مرکز نگهداری معتادان متجاهر1

کدخبر: 869317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟