سقوط هولناک زن و مرد جوان به عمق چاه 42 متری در کرمانشاه + عکس

حوادث رکنا: محمدباقر محمدی اظهار کرد: حوالی بعد از ظهر پنج شنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱، طی تماس تلفنی مردمی با مرکز ۱۱۲ خبری مبنی بر سقوط خانم ۳۶ ساله در یک حلقه چاه به عمق ۴۲ متر در شهرستان صحنه قبل از روستای بردینه دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امدادی و عملیاتی پایگاه کوهستان و پل شهدا شهرستان صحنه که در نزدیکی محل حادثه مستقر بودند به محل حادثه اعزام شدند همچنین تیم پشتیبان از شهرستان صحنه نیز به محل اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: قبل از رسیدن تیم کوهستان به منطقه، یک نفر از اهالی روستای بردینه بدون هماهنگی وارد چاه شده بود تا جان آن بانو را نجات دهد که او نیز در چاه گیر افتاد.

وی ادامه داد: تیم نجات در ارتفاع پس از بستن چند کارگاه فنی آقای ۴۷ ساله را بیرون آورده و به سرعت عملیات خروج خانم ۳۵ ساله را آغاز کردند.

محمدی خاطرنشان کرد: این خانم از ناحیه‌های لگن، فومور و ساق پا دچار شکستگی و خون ریزی شدید شده بود که در اثر این اتفاق قلب او از تپش باز ایستاد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بیان کرد: امدادگران خانم حادثه دیده را به سرعت از چاه ۴۲ متری خارج کردند و با همکاری نیروهای اورژانس عملیات احیای قلبی ریوی سی. پی. آر را انجام داده که پس از آن مصدوم احیا و با کمک نیروهای اورژانس به بیمارستان معاون صحنه انتقال داده شد.

 

کدخبر: 868504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟