جعل و کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی در ری

به گزارش رکنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: با دادخواهی شهروندی مبنی بر اینکه به تازگی یک قطعه زمین را از شخصی که مدعی مالکیت بود، خریده است ولی بعدا متوجه شده است که فروشنده زمین، مالک نبوده و با استفاده از اسناد جعلی قطعه زمین را به وی فروخته است، تیمی از کارآگاهان در راستای کشف حقیقت وارد عمل شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حین تحقیقات پلیسی پرونده های دیگری به این پلیس ارجاع که کلیه مال باختگان مدعی بوده که مورد جعل و کلاهبرداری قرار گرفته اند.

این مقام انتظامی از تجمیع پرونده سخن گفت و ادامه داد: با تجمیع اطلاعات به دست آمده مشخص شد که متهم این پرونده یک نفر بوده و متهم با سند های جعلی اقدام به فروش اموال از قبیل فروش زمین، حواله خودرو، آپارتمان به شاکیان کرده است.

سرهنگ جیلیان ادامه داد: با پی جویی های انتظامی کارآگاهان مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: تا کنون متهم به ۵ فقره جعل و کلاهبرداری معترف و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد یاد آور شد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کدخبر: 868343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟