امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی به ۱۰۸۸ مورد حادثه

به گزارش رکنا؛ محمد علی کاوسی اشاره به خدمات امدادی هلال احمر در سال جاری بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون نیروهای هلال احمر به هزار و ۸۸ مورد حادثه، امدادرسانی کرده‌اند.

وی بیان کرد: امداد رسانی به ۸۵۰ مورد حادثه جاده‌ای، ۱۰۵ مورد حادثه شهری، ۱۲ مورد سیل و آب گرفتگی، ۴۷ مورد خدمات حضوری، پنج مورد دریایی- ساحلی، شش مورد زلزله و ۱۴ مورد برف و کولاک از جمله مأموریت‌های امدادگران در سال جاری بوده است.

کاوسی با بیان اینکه در مأموریت‌های ۱۰ ماهه سال جاری به ۴۱ هزار و ۳۲۷ مورد حادثه دیده امدادرسانی شده است، گفت: دو هزار و ۴۶۴ نفر در حوادث برف و کولاک، دو هزار و ۹۳۲ نفر در حوادث جاده‌ای، ۱۵۳ نفر به صورت حضوری و هفت نفر در حوادث دریایی- ساحلی خدمات گرفته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به بخشی از خدمت رسانی‌ها، ادامه داد: همچنین هزار و ۳۸۵ نفر در خدمات مناسبتی، ۵۱۳ نفر در حوادث سیل و آب‌گرفتگی، ۲۹ حادثه دیده در حوادث کوهستان، پنج نفر در حوادث طوفان و هفت هزار و ۹۸۸ نفر در حوادث شهری از خدمات هلال احمر بهره مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۷۳۹ نیروی عملیاتی در قالب هزار و ۸۶۳ تیم به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند، افزود: همچنین هزار و چهار آمبولانس در این حوادث به‌کارگیری شده است.

کاوسی با بیان اینکه در این مدت ۱۶۵ مورد عملیات فنی رها سازی در حوادث ترافیکی انجام شده است، گفت: همچنین سه هزار و ۳۴۹ نفر در پایگاه‌های هلال احمر و اماکن عمومی اسکان داده شده‌اند.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی برای بهره‌مندی از خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته یا به نزدیک ترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

کدخبر: 864509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟