پایان کار دزدان خانه ها در شهرری

به گزارش رکنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح حوزه کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران کلانتری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران این یگان با انجام فعالیتهای عملیاتی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی به دست آوردند که سرقت ها توسط یک مرد جوان انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان و بازبینی دوربین های مداربسته هویت و مخفیگاه سارق در محدوده شهرری شناسایی شد، افزود: پس از هماهنگی‌های لازم تیمی از مأموران به مخفیگاه متهم اعزام و موفق به دستگیری متهم در مخفیگاه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم خود اعتراف کرد، گفت: تاکنون پنج مالباخته متهم را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل شده است و پس از تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری سارق انبارهای باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری سارق مشاعات و انبار های محدوده باقرشهر با اقرار به چهار فقره سرقت، خبر داد.

وی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از انبار ها و مشاعات در محدوده باقرشهر شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کلانتری ۱۷۵ باقرشهر قرار گرفت.

جلیلیان افزود: تیم عملیاتی کلانتری باقرشهر با رصد میدانی و تحقیقات تخصصی مشخصات سارق را شناسایی و با پوشش نقاط جرم خیز سوژه مورد نظر را مشاهده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از وی ۲ عدد دوربین مدار بسته و ۱۲ عدد چراغ های ال ای دی کشف که به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعدد سرقت است، خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم ضمن اعتراف به جرم خود به ۴ فقره سرقت از انبارها اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اضافه کرد: در این رابطه چهار شاکی به کلانتری «باقرشهر» مراجعه و نسبت به متهم اعلام شکایت کردند، پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری ۲سارق و کشف نیسان و موتور سیکلت مسروقه

سرهنگ جلیلیان همچنین خبر داد: در پی سرقت یک دستگاه خودرو نیسان در محدوده امین آباد موضوع بصورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۳ امین آباد قرار گرفت و تحقیقات میدانی در این خصوص آغاز شد.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی موقعیت خودرو در محدوده خاورشهر شناسایی و سریعاً در محل حاضر شدند که سارقان را درحال باز کردن قطعات خودرو مشاهده کردند که هر ۲ سارق سریعاً دستگیر و در بازدید از محل یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد.

این مسئول یادآور شد: پس از انتقال متهمان به کلانتری و تکمیل پرونده به مراجع قضائی اعزام شدند.

 

 

 

کدخبر: 864393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟