فیلم عملیات نفسگیر برای نجات جان خانواده گرفتار در گردنه برق گیر بیژن سی سخت
حجم ویدیو: 18.44M | مدت زمان ویدیو: 00:03:10

به گزارش رکنا به نقل از فارس، اولین عملیات سخت و نفس گیر آرگو برای نجات جان خانواده ای که در مسیر گردنه بیژن دچار گاز گرفتگی شده بودند با موفقیت انجام شد.

ساعت ۱۸ عصر روز سه‌شنبه ۲۰دی ماه خانواده ای که دچار گاز گرفتگی شده بودند طی تماسی تلفنی مراتب را به اطلاع جمعیت هلال احمر دنا رساندند که بلافاصله محسنی رئیس هلال احمر دنا با فرماندهی عملیات گروه امداد و نجات کوهستان با خودروی آرگو که به تازگی به جمعیت هلال احمر پیوسته بود به محل اعزام شدند.

مسیر عملیات با توجه به بارش برف زیاد و صعب العبور بودن اما خودروی آرگو با قدرت و سرعت هر چه تمام به محل حادثه رسید و مصدومان را با موفقیت به پایین حمل کرد و آنها به آغوش خانواده‌ها رساند تا برای مداوا به مراکز درمانی فرستاده شوند.

حاضر در صحنه چنین گزارش می‌دهد که جاده پر از برف بود و عملا هیچ خودرویی نمی توانست در این مسیر عبور و مرور کند ولی گروه امداد و نجات کوهستان با خودروی آرگو به دل جاده پر از برف و کولاک زدند و با روحیه ای وصف ناپذیر در یک عملیات سخت و نفس گیر در هوای بسیار سرد و یخبندان خود را به خانواده ای که دچار گازگرفتگی شده بودند رساندند و توانستند آنها را به سلامت به نزد خانواده برسانندو

هلال احمر دنا عملا نشان داد که آماده رویارویی با سخت ترین بحران‌ها را داشته و آماده انجام عملیات هستند. 

کدخبر: 860266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟