طرح ضربتی مقابله با سرقت در صنوف طلا و جواهرات هرمزگان اجرا شد

به گزارش رکنا؛ سرهنگ مهدی بشارتی افزود: با توجه به افزایش قیمت طلاجات و نزدیک شدن به ایام پایانی سال و حضور سارقین غیر بومی به استان و احتمال وقوع یا افزایش سرقت از صنوف طلافروشی‌ها در سطح استان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان با هدف پیشگیری از وقوع سرقت در صنوف به‌ویژه صنف طلا فروشان با تلاش همه جانبه، طرح ضربتی مقابله با سرقت را در صنوف فروشندگان طلا و جواهرات با راه اندازی گشت های تلفیقی با نماینده اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه به مدت ۷۲ ساعت اجرا کردند.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: در اجرای این طرح از تعداد ۱۱۸ واحد صنفی طلافروشی بصورت میدانی بازدید که ضمن صدور ۲۵ اخطاریه پلمب ماده ۲۸ قانون نظام صنفی به علت نداشتن حفاظت فیزیکی و شیشه ضدگلوله، پلمب ۱۲ واحد صنفی طلا فروشی به علت نداشتن پروانه کسب نیز پلمب و تا اطلاع ثانوی و رفع معایب و نواقص موجود جلوگیری شد.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با اشاره به صدور ۸ اخطاریه پلمب ماده ۲۷ قانون نظام صنفی به علت نداشتن پروانه کسب، خاطرنشان کرد: در این طرح از ۱۶ واحد صنفی به عدم نصب شیشه ضد گلوله تعهدات لازم اخذ شد.

 

 

کدخبر: 859357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟