دستبند پلیس اندیمشک بر دستان سارق سابقه‌دار

به گزارش رکنا؛ سرهنگ « رمضان گوروئی » فرمانده انتظامی اندیمشک در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: درپی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان اندیمشک موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین احتمالی به صورت ویژه در دستور کار مأمورین این فرماندهی قرار گرفت.

در این راستامأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی نسبت به شناسایی یک تن از سارقان سابقه دار سطح حوزه اقدام کردند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم پس از  هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 سرهنگ گوروئی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کولر پنجره ای، یک عدد پنل کولر دوتیکه ، سه عدد قیچی مخصوص سیم بری ، دو عدد فن بزرگ، مقدار قابل توجهی سیم برق هوایی ، لوله مسی کولر دوتیکه ،کابل خانگی و مخابراتی ، یک دستگاه آبگرمکن دیواری، دو دستگاه موتور جوش سیار، یک دستگاه هوا برش، یک دستگاه جک بزرگ ، و تعدادی لوازم مسروقه  کشف وضبط گردید.

فرمانده انتظامی اندیمشک اظهار داشت: متهم در بازجویهای فنی پلیس به بزه ارتکابی خود معترف  و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد

 فرمانده انتظامی اندیمشک در پایان از کلیه مالباختگان خواست: جهت شناسایی و تحویل اموال مسروقه خود به کلانتری ۱۱ این شهرستان مراجعه نمایند.

 علی رنجکش

 

کدخبر: 858749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟