فیلم گفتگو با باند چارچنگولی کرج / برای فرار از طبقه سوم به پایین پریدند + جزییات
حجم ویدیو: 58.22M | مدت زمان ویدیو: 00:02:07

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی رییس پلیس آگاهی تهران درباره دستگیری اعضای باند چارچنگولی به خبرنگار رکنا گفت: از ۹ ماه پیش به دنبال سرقت خودرو وسایل داخل خودرو تیم ویژه ای برای شناسایی سارقان تشکیل شد که خوشبختانه پس تحقیقات گسترده و استفاده از بانک اطلاعاتی توانستیم آیت باند 4 نفره را دستگیر کنیم .

اعضای این باند که دارای سوابق متعدد سرقت هستند به تازگی از زندان آزاد شده بودند شگرد آنها اینطور بود که با خودروی مدل بالا به محله های خلوت می رفتند و در کمتر از یک دقیقه در خودرو ها را باز کرده و پس از سرقت خودرو را به محل اختفای خود می بردند و پس از سرقت تمام لوازم داخل خودرو کابین آن را رها می‌کردند.

وی افزود: در حین دستگیری آنها قصد فرار از ساختمان چند طبقه را داشتند طوری که خودشان را به پایین پرت کردند اما ماموران توانستند خیلی زود آنها را دستگیر کنند تا کنون به بیش از 100 فقره سرقت اعتراف کردند و رسیدگی به این پرونده کماکان ادامه دارد این متهمان در محله های مختلف استان البرز دست به سرقت می زدند و حتی برای سرقت اسلحه با خود می بردند.

سرهنگ نادربیگی به مردم توصیه کرد برای حفظ امنیت خودروهای از مارک خود و در کوچه پس کوچه های خلوت بدون قفل فرمان و دزدگیر جدا خوداری کنند.

 

کدخبر: 857910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟