مامور پلیس راهور  فرشته نجات پیرمرد فراموش کار شد / اتوبان را بخاطرش بستند

به گزارش رکنا؛ چند روز پیش پیرمردی که دچار بیماری آلزایمر بود، در حوالی بیمارستان بقیه‌الله تهران، از همسرش که همراه وی بود، جدا شد و پا در بزرگراه چمران گذاشت و از آنجا مسیر بزرگراه همت را پیش گرفت.

به‌گفته سرهنگ علی‌اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران استوار کولیوند، عضو تیم پلیس بزرگراه‌ منطقه ۲۳ پلیس‌راهور که در این محدوده حضور داشت، با مشاهده پیرمرد که چندبار به طرز خطرناکی قصد عبور از عرض بزرگراه را داشت و هر لحظه ممکن بود با خودروهای عبوری تصادف کند، دست به‌کار شد و با نگه داشتن لحظه‌ای خودروها، از یک حادثه تلخ جلوگیری کرد.

استوار پلیس پس از آنکه پیرمرد را از وسط بزرگراه به محل ایمن منتقل کرد، متوجه بیماری وی شد و با تجربه‌ای که داشت دریافت که وی از خانواده دور شده و آنها اکنون نگران وی هستند و به دنبال این فرد می‌گردند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: پس از حضور تیم گشتی در محل، این پیرمرد به کلانتری ونک انتقال داده شد و همزمان جست‌وجوی تیم پلیس بزرگراه برای پیداکردن خانواده او ادامه یافت تا اینکه پس از ۴ ساعت پیگیری بالاخره خانواده این فرد پیدا شد و با حضور در کلانتری، پیرمرد گمشده در آغوش خانواده‌اش قرار گرفت.

 

کدخبر: 857177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟