ممنوعیت مماشات با رانندگان متخلف

به گزارش رکنا؛ استاندار مرکزی در آیین افتتاح طرح زمستانه پلیس راه و راهور استان مرکزی گفت: تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل پیش‌نیاز توسعه پایدار است.

فرزاد مخلص‌الائمه با بیان این که تلاش‌های دستگاه‌های امدادی و انتظامی زمینه‌ساز پیشرفت و آبادانی استان و در نهایت کشور است، افزود: با وجود اینکه استان مرکزی استانی پهناور نیست، اما به لحاظ حجم تردد، ترافیک و قرارگرفتن در کوریدور شمال به جنوب و شرق به غرب جزو استان‌های مهم کشور است و بسیاری از نقاط حادثه خیز استان در ماه‌های گذشته اصلاح شد و این نخستین بار در تاریخ استان است که برخی از طرحهای عمرانی به صورت چند شیفته در حال انجام است.

 مخلص‌الائمه با اشاره به احداث پایگاه اورژانس هوایی در محدوده زالیان از رسانه‌های فعال استان خواست: برای توسعه و بهبود فرهنگ ترافیک و حمل و نقل از حداکثر توان خود به هر شکل و روشی استفاده کنند.

او در ادامه از نقش مردم هم گفت و تصریح کرد: مردم پایه اصلی بحث ترافیک، کاهش و رفع و دفع حوادث رانندگی هستند و اگر توجه کافی نداشته باشند و به سلامت خود و همراهان توجه نکنند، تلاش‌ها به نتیجه نمی‌رسد و بخش زیادی از زحمات به هدر می‌رود، بنابراین انتظار است همه رانندگان و همراهان کمک دهند تا حوادث رانندگی به حداقل برسد و امید است یک زمستان پربارش و کمترخطری پیش رو داشته باشیم.

استاندار مرکزی تاکید کرد: مجموعه پلیس راه و راهور باید در امر تردد مردم تلاش ویژه‌ای داشته باشند و با رانندگان متخلف مماشات نداشته باشند و حداکثر سخت‌گیری را داشته باشند تا مسیر‌های جاده‌ای استان مرکزی برای رانندگان متخلف ناامن باشد.

 

کدخبر: 852778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟