انهدام باند سرقت از خودرو در شهرک ولیعصر

به گزارش رکنا؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با بیان اینکه با بررسی سرقت‌های انجام شده، ساعات حضور سارقان و محل‌های احتمالی حضورشان شناسایی شد، گفت: چند تیم عملیاتی متشکل از افسران مجرب کلانتری بصورت نامحسوس در این محل‌ها فعال شدند. سرانجام یکی از تیم‌ها مشاهده کرد که سارقان با خودروی پراید و پلاک مخدوش با سه نفر سرنشین وارد یکی از خیابان‌ها شده و قصد سرقت از خودرویی دیگر را دارند که بلافاصله ماموران برای دستگیری آنان وارد عمل شدند، اما سارقان با رویت پلیس متواری شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به آغاز تعقیب و گریز میان پلیس و این افراد ادامه داد: ماموران در جریان یک عملیات تعقیب و گریز ۱۰ دقیقه‌ای و با ایجاد طرح مهار پلیسی خودروی سارقان را متوقف و هر 3 نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین داخل خودروی آنان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن مقداری لوازم سرقتی از خودرو‌های که به‌تازگی سرقت شده بود، کشف و ضبط شد.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت محتویات خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، گفت: تاکنون۱۰ نفر از مالباختگان شناسایی شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد. همچنین برای متهمان نیز پرونده‌ای تشکیل شده است.

 

کدخبر: 852097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟