دستگیری قاتل یک روز پس از شلیک مرگبار به مرد خوزستانی

سرهنگ محمدهاشم قسام، فرمانده انتظامی شهرستان فسا در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری منجر به جراحت فردی در یکی از روستا‌های شهرستان فسا، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

او افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مردی 44 ساله به علت اختلافات قبلی، با یکی از بستگان 53 ساله خود درگیر و وی را با اسلحه شکاری مجروح و از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی از فوت فرد مجروح به علت شدت جراحات وارده خبر داد و گفت: افسران پلیس آگاهی شهرستان فسا از ساعات نخستین، اقدامات تخصصی خود را جهت دستگیری قاتل متواری آغاز کردند.

سرهنگ قسام اظهار کرد: در بررسی‌های انجام شده احتمال حضور قاتل در استان خوزستان قوت گرفت و با شناسایی محل اختفا و انجام هماهنگی‌های لازم، وی یک روز پس از قتل توسط ماموران انتظامی خوزستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه قاتل جهت ادامه تحقیقات و تشکیل پرونده به این شهرستان انتقال داده شد، خاطر نشان کرد: معتمدین و ریش سفیدان محلات با سعی و تلاش در رفع اختلاف بین افراد، نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع این چنین حوادث تلخ و ناگوار دارند و احیای این فرهنگ دیرینه از ضروریات است.

کدخبر: 850120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟