واژگونی خودرو‌های سواری با ۲ کشته در استان مرکزی

حوادث رکنا: سرهنگ"محمد پور شمس" رئیس پلیس راه استان مرکزی در بیان جزئیات این حوادث گفت: در نخستین سانحه رانندگی که در ساعت ۰۶: ۰۲ بامداد روز گذشته براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محورسلفچگان- دلیجان به وقوع پیوست، راننده آن بر اثر شدت جراحات وارد دردم فوت و سرنشین خودرو نیز از سوی نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ پور شمس افزود: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، "عدم توجه کافی به جلو و انحراف از جاده از سوی راننده خودروی مذکور" عنوان شده است.

او گفت: دیگر حادثه رانندگی درساعت ۰۷:۴۱ همین روز، بر اثر واژگونی خودروی سواری پژو ۲۰۶ در ابتدای محور فرعی روستای گوار شهرستان اراک به وقوع پیوست، راننده آن به شدت مجروح و پس از انتقل به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده جان سپرد.

 رئیس پلیس راه استان مرکزی  افزود: علت این حادثه نیز از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، "عدم توجه به جلو و سرعت بالا از سوی راننده خودرو" عنوان شده است.

سرهنگ پورشمس در پایان با توجه به ناپایداری هوا و بارش پراکنده باران در محور‌های مواصلاتی استان مرکزی، از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه و دیگر قوانین راهنمایی و رانندگی از وقوع چنین حوادث ناگواری در سطح معابر برون شهری پیشگیری کنند.

کدخبر: 842298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟