بارندگی در جاده‌های ۶ استان/ ترافیک روان در اکثر جاده‌ها

به گزارش رکنا؛ سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی موجود در محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی و پایش‌های صورت گرفته از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور، امروز ۱۶ آبان ماه، ترافیک در اغلب جاده‌ها روان گزارش شده است.

وی گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در حال حاضر ترافیک فقط در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا مهرشهر نیمه سنگین اما روان است و هیچگونه گره ترافیکی در جاده‌های کشور مشاهده نمی‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به انسداد برخی از محورهای مواصلاتی کشور نیز اظهار کرد: چهار محور ریگان – ایرانشهر، لاسم – ارجمند، فنوج – بنت و زرآباد - چاهان تا اطلاع بعدی مسدود خواهند بود و طی این مدت تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

شیرانی درباره وضعیت جوی حاکم در جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان رضوی، گیلان، مازندران و گلستان است. لازم است رانندگان حین رانندگی در این مسیرها توجه کافی به جاده را داشته باشند، با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و حتما فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل را نیز رعایت کنند.

وی در پایان اعلام شماره تلفن ۱۲۰، از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

 

 

 

کدخبر: 840569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟