این سارق سابقه‌دار در مهدی‌شهر خودروها را غیب می کرد

فرمانده انتظامی مهدی‌شهر ، از دستگیری سارق خودرو و کشف 9 فقره سرقت خودرو و محتویات داخل آن در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ عباس عرب در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و محتویات داخل آن در سطح مهدی‌شهر، سریعاً تیمی متشکل از پلیس آگاهی و کلانتری 12 مرکزی شهرستان، مأمور به رسیدگی این پرونده‌ها شدند.

وی به اجرای گشت‌های محسوس و نامحسوس و اقدامات خاص پلیسی در راستای کشف سرقت‌ها اشاره کرد و افزود: سرانجام هویت سارق که اهل و ساکن مهدی‌شهر بود، برملا شد و مأموران پس از هماهنگی قضایی، با اجرای یک عملیات موفق، متهم را در منزلش دستگیر کردند.

عرب اضافه کرد: در بازرسی منزل متهم، تعدادی لوازم داخل خودرو سرقتی اعم از جعبه‌ابزار، فلش، چندین ضبط‌صوت، جک خودرو، زاپاس و باتری خودرو و سایر وسایل سرقتی کشف و ضبط شد.

وی از اعتراف سارق سابقه‌دار و معتاد در بازجویی فنی و تخصصی پلیس به 9 فقره سرقت خودرو و وسایل داخل آن خبر داد و افزود: با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را در پارکینگ‌های عمومی و خصوصی پارک کنند و وسایل نقلیه را به تجهیزات بازدارنده مجهز کنند و با رعایت موارد پیشگیری از سرقت در تأمین امنیت شهر و ناکام گذاشتن سارقان، پلیس را یاری کنند.

منبع : تسنیم

کدخبر: 839982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟