تصادف هولناک اتوبوس مسافربری با پراید در جاده گالیکش + وضعیت مصدومان

به گزارش رکنا؛ قاسم غریب آبادی صبح امروز با اشاره به وقوع تصادف دو خودروی اتوبوس اسکانیا و پراید در محور گالیکش به سمت جنگل گلستان، اظهار کرد: دیشب پس از اعلام وقوع حادثه از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان (EOC) بلافاصله عملیات امداد از سوی هلال احمر آغاز شد.

وی با بیان اینکه محل دقیق حادثه در جاده گالیکش به جنگل گلستان در محدوده روستای خمبرآباد بوده است، افزود: دو تیم زبده از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به استعداد 4 نفر به سرعت در محل حادثه حاضر شده و به ۲۳ نفر از حادثه دیدگان امدارسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه در این عملیات یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات به کارگیری شد، خاطرنشان کرد: ۳ نفر از حادثه دیدگان دچار مصدومیت شده بودند که آقای ۱۹ ساله توسط تیم جمعیت رهاسازی و در محل حادثه تحویل عوامل اورژانس داده شده و آقای ۱۷ ساله بدلیل تروما سر، لگن و پای راست توسط آمبولانس جمعیت به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انتقال داده شد.

غریب آبادی وضعیت عمومی مصدومان را عادی توصیف کرد و گفت: الحمدالله خطر جانی هیچ کدوم از مصدومان را تهدید نکرده و افراد مصدوم در حال مداوا و درمان توسط کادر درمان در بیمارستان هستند.

 

کدخبر: 837274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟