پسر جوان با ضربه چاقو سینه عمویش را شکافت / قتل عمو در کرج بخاطر دعوا با پسر همسایه + عکس

به گزارش اختصاصی رکنا؛ رسیدگی به این پرونده از 31شهریور امسال بدنبال درگیری خونین در یکی محله های کرج شروع شد . وقتی گشت پلیس به محل درگیری رسید با پیکر خونین مرد ۴۲ساله روبرو شد که بر روی زمین افتاده بود.

خیلی زود پیکر خونین به بیمارستان منتقل شد در حالیکه تیم پزشکی در تلاش بودند مرد ۴۲ ساله را نجات دهند اما تلاش آنها فایده ای نداشت و بدنبال مرگ او بود که کارآگاهان جنایی برای کشف راز این جنایت تحقیقات خودرا شروع کردند.

مدت کوتاهی از تحقیقات نگذشته بود که پسر ۲۲ساله ای به اداره گاهی مراجعه کرد و مدعی شد که عمویش با چاقوی او به قتل رسیده است.

این متهم جوان در اظهاراتش گفت :از چندی قبل من و پسر همسایه با هم اختلاف پیدا کردیم تا اینکه روز حادثه دعوای ما با فحش ناموسی پسر همسایه بالا گرفت من خونم به جوش آمد و رفتم داخل خانه چاقو را برداشتم می خواستم پسر همسایه را ادب کنم خیلی عصبانی بود.

عمویم که متوجه دعوای ما شده بود از خانه اش آمد و می خواست جلوی مرا بگیرد تا دعوا تمام شود اما من آنقدر خشمگین بودم که نمی دانم چطور چاقو به عمویم اصابت کرد و روی زمین افتاد.

من ۳ روز در خانه بودم و از این اتفاق که افتاده به شدت عذاب وجدان گرفتم و تصمیم گرفتم خودم را تسلیم پلیس کنم.

 

سرهنگ محمد نادر بیگی رییس پلیس آگاهی استان البرز درباره جزییات بیشتر این پرونده پس از بازسازی صحنه جنایت به خبرنگار رکنا گفت: این متهم اگر چه در اظهارات اولیه خود مدعی شده که در حین دعوا با پسر همسایه چاقو را از پشت و ناخواسته به عمویش وارد کرده اما پس از بازسازی جنایت مشخص شد متهم در حیاط خانه که فقط خودش و عمویش بوده هنگامی که در صدد خروج از خانه بوده عمویش مقابلش ایستاده تا او را منصرف از ادامه دعوا کند اما پسر جوان از مقابل ضربه ای به قفسه سینه متهم وارد کرده و باعث مرگش می شود این متهم پس از بازسازی به قتل عمد عمویش اعتراف کرد همچنین بررسی کنترل دقیق کارآگاهان جنایی در بازسازی صحنه جنایت عمد بودن این جنایت را نشان داد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت : درحال حاضر پس از تکمیل این پرونده متهم به زندان منتقل شده و در انتظار محاکمه دادگاه کیفری خواهد بود.

 

 

 

کدخبر: 835656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟