توقیف محموله میلیاردی خوراکی‌های قاچاق در شازند

به گزارش رکنا؛ فرمانده انتظامی شازند از توقیف ۳ محموله انواع خوراکی قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " عبدالرضا جودکی" گفت: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا، روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان شازند در انجام تحقیقاتی از تردد ۳ دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق از جنوب به سمت استان‌های مرکز کشور باخبر شدند.

سرهنگ جودکی افزود: با تشدید کنترل خودرو‌های عبوری، سرانجام خودرو‌های مذکور شناسایی و با انجام عملیاتی هدفمند، متوقف شدند.

او با اشاره به کشف ۳۳ هزار و ۹۹۸ عدد کاپوچینو، ۵ هزار و ۵۵۶ عدد نسکافه، ۸ هزار و ۴۰۰ عدد آدامس و ۵۲۶ عدد کمپوت آناناس خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مدراک معتبر گمرکی، در بازرسی از خودرو‌های توقیفی اظهارداشت: ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی در این عملیات، ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شازند با تأکید بر برخود قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا‌های مورد نیاز مردم به منظور حمایت از تولیدات داخلی و رونق روزافزون اقتصاد ملی افزود: ۳ متهم دستگیر شده دراین عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

 

 

کدخبر: 834482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟