پدر عروس خواستگار عنکبوتی دخترش را کشت / این مرد را کمک کنید قصاص نشود + عکس

به گزارش اختصاصی رکنا؛ رسیدگی به این جنایت از 6 سال قبل از وقتی کلید خورد که پسر جوانی دلباخته دختر همسایه اشان شد اما این دختر جواب رد داد .

خواستگار سمج که درتلاش گرفتن جواب مثبت بود یک روز از بالای دیوار به خانه دختر همسایه رفت که همان لحظه پدر دختر جوان از راه رسید و درگیری بین آن ها رخ داد پدر دختر جوان که با پلیس تماس گرفته بود در تلاش بود تا پسر جوان فرار نکند برای همین با چوب پرده ای که گوشه حیاط بود به طرف گلوی پسر جوان فشار وارد کرد که ناخواسته باعث خفگی و در نهایت مرگ پسر جوان شد.

درهمین لحظه بود که گشت پلیس از راه رسید پدر دختر جوان بعنوان قاتل بازداشت شد. این متهم پس از چندین مرحله محاکمه از سوی دادرسان دادگاه کیفری استان اردبیل با توجه به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد.

با تایید حکم قصاص  از سوی قضات دیوانعالی متهم در یک قدمی چوبه مرگ قرار گرفت. اما با تلاش کمیته صلح و سازش سرنوشت متهم طور دیگری رقم خورد و اولیای دم از حق قصاص خود به شرط پرداخت 600میلیون تومان گذشت کردند.

به گزارش رکنا با تلاش این کمیته تاکنون با مشارکت خیرین 500 میلیون تومان از شرط اولیای دم محیا شده است و تنها 100 میلیون تومان باقی مانده است تا این متهم از قصاص رهایی یافته و پس از محاکمه عمومی از نظر ماده 612قانون مجازات اسلامی از زندان آزاد شود. 

 

کدخبر: 833964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟