مرد خشمگین کرجی 4 زن و مرد همسایه را کشت! / قاتل از دیروز فراری است

به گزارش رکنا، حسین ناصرخاکی با اعلام خبر قتل اعضای یک خانواده در تیراندازی با سلاح گرم در یکی از خیابان های اصلی فردیس گفت: این حادثه حدود ساعت ۲۱ مورخ ۲۱ مهر رخ داده و بر اساس بررسی های اولیه، در اثر اختلافات قدیمی همسایگی فیمابین، یکی از همسایه‌ها ضمن حمله مسلحانه با کلت کمری به همسایه مجاور خود، مبادرت به تیراندازی به همه اعضای خانواده نموده و تعدادی از آن ها را به قتل رسانده و زخمی کرده است.

حسین ناصرخاکی دادستان عمومی و انقلاب فردیس

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه فرد ضارب هم اکنون متواری است، متذکر شد: متاسفانه در این حادثه چهار عضو این خانواده شامل دو برادر و دو خواهر کشته شده و دو نفر دیگر شامل یک مرد و یک زن مجروح شده و تحت درمان هستند؛ دستورات ویژه  قضایی جهت تسریع در شناسایی و دستگیری قاتل فراری صادر شده است.

اختلاف چندین ساله دو همسایه در فردیس با قتل 4 نفر خاتمه یافت

وحید اکبری، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرمانداری فردیس گفت: ساعت ۱۶ روز پنج شنبه 21 مهراختلاف چندین ساله دو همسایه در شهر فردیس منجر به درگیری خیابانی شد.

وی ادامه داد:یکی از طرفین درگیری با اسلحه ۶ نفر از اعضای خانواده طرف دیگر را مورد هدف قرار داد، در این حادثه ۴ نفر فوت کردند و ۲ نفر در بیمارستان هستند.

وی افزود: این درگیری تا ساعت ۲۲ شب ادامه پیدا کرد و پیرمرد ۶۰ ساله به وسیله یک هفت تیر، ۶ نفر از خانواده همسایه را مورد هدف قرار داده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: در پی این حادثه ۴ نفر (۲ خانم و ۲ آقا) کشته شدند و ۲ نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از افراد بسیار وخیم گزارش شده است.

به گفته وی ضارب پس از این حادثه به همراه خانواده خود به وسیله یک پیکان وانت متواری شده است.

کدخبر: 832939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟