واژگونی کامیون حامل ماسه در بزرگراه هاشمی

به گزارش رکنا؛ سرهنگ علی اصغر شریفی،رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مقارن ساعت ۰۷:۲۰ صبح دیروز در مسیر بزرگراه هاشمی به جنوب قبل از میدان ساعت یکدستگاه کامیون به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی از مسیر اصلی خارج و واژگون میشود.

وی گفت: رانندگان عبوری خیلی خوش شانس بودند که در کنار این غول آهنی قرار نداشتند وگرنه معلوم نبود خستگی و خواب آلودگی این راننده باعث بروز چه خسارات جبران ناپذیری می‌گردید.

سرهنگ شریفی گفت: خوشبختانه این حادثه صدمات جانی نداشته است و تیم‌های پلیس بزرگراه بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و نسبت به ایمن سازی محل تصادف و روان سازی ترافیک اقدام نمودند.

وی اظهار داشت: راننده کامیون به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی و سرعت غیر مجاز به عنوان مقصر حادثه معرفی گردید.

سرهنگ شریفی توصیه نمود: رانندگان عزیز در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند که در صورت مشاهده خطر بتوانند وسیله نقلیه را کنترل نمایند و همچنین رانندگان وسایل نقلیه سنگین که در ساعات شب مشغول فعالیت هستند قبل از شروع کار استراحت کافی داشته باشند و در هر لحظه احساس خستگی و خواب بر آن‌ها غلبه کرد در یک محل امن توقف پس از استراحت مجدد به مسیر خود ادامه دهند.

کدخبر: 823992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟