تصادف خونین در اتوبان امام علی/ 2 تهرانی زخمی شدند + عکس ها

 برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری در بزرگراه امام علی(ع) باعث مصدوم شدن دو نفر از سرنشینان و وارد شدن خسارات مالی به این خودروها شد.

به گزارش رکنا، به دنبال اعلام وقوع این حادثه رانندگی از سوی شاهدان به سامانه 125، بلافاصله با هماهنگی ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت 19:10 دقیقه روز گذشته، آتش نشانان ایستگاههای 79 و 86 به همراه گروه امداد و نجات 17 به محل حادثه واقع در بزرگراه امام علی(ع)، تقاطع جاده معدن رهسپارشدند.

رضا خزایی فرمانده آتش نشانان اعزامی در باره چگونگی بروز این حادثه اظهار داشت: دو دستگاه خودروی سواری پژو 206 و پژو 207 به هنگام حرکت درمسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد کردند که در پی این تصادف، خودرو پژو 207 پس از انحراف از مسیراصلی با یک رهگذر برخورد کرد.

وی افزود: خودروی پژو 206 نیز پس از این تصادف، از مسیر خود منحرف شده و به شدت با گاردریل خط ویژه اتوبوس های تندرو(B.R.T) برخورد کرد که موجب مصدوم شدن راننده ی این وسیله نقلیه شد.

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: خوشبختانه سرنشینان خودرو ها قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با کمک رانندگان و سرنشینان خودروهای عبوری از داخل اتاقک این خودروها بیرون آورده و به محل امن انتقال داده شده بودند.

خزایی تصریح کرد: آتش نشانان در ابتدا اقدام به قطع جریان برق و رفع نشت سوخت از خودرو ها کرده و سپس با همکاری عوامل اورژانس هر دو مصدوم این حادثه که دو مرد 30 و 35 ساله بودند را جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی با اعلام این که علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود همچنین برای پیشگیری از بروز هر گونه حادثه ای نسبت به پاکسازی سطح بزرگراه و ایمن سازی کامل محل حادثه اقدام کردند.

 
کدخبر: 682722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟