محموله ساعت های لوکس گرانقیمت به مقصد نرسید / کشف 9 هزار و 306 ساعت مچی در تهران

به گزارش رکنا؛ سردار "حمید هداوند" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در یک انبار در محدوده "جاده قدیم قم" بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی های اولیه نشان از این داشت که فردی با همکاری راننده یک دستگاه نیسان به دفعات مختلف مقادیری انواع ساعت مچی  قاچاق از استان های جنوبی کشور تهیه و دراین مکان دپوکرده است، افزود: بررسی های پلیسی نشان از این داشت متهمان پس از انتقال کالای قاچاق به این انبار فردای همان روز کلیه محموله را در بازار مصرف توزیع می کنند.

 وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی قضائی از انبار بازدید  9 هزار و 306  عدد انواع ساعت مچی  و 90 هزار باطری ساعت  قاچاق و خارجی فاقد مدارک گمرکی که روز گذشته در ابن انبار تخلیه شده بود، کشف کردند.

جانشین پلیس تهران  با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان 50 میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری وفروش اموال تملیکی استان تهران شد.

سردار هداوند در پایان با اشاره به اینکه در این رابطه 2متهم دستگیر و یک دستگاه خودروی وانت توقیف شد افزود: متهمان برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان، به طور ویژه در دستور کار این پلیس قرار دارد و از شهروندان تقاضا می شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند

کدخبر: 823338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟