واژگونی مرگبار پراید در کاشمر / یک تن کشته و 4 تن مجروح شدند + عکس

به گزارش رکنا، عصر امروز یک دستگاه خودروی سورای پراید با ۵ سرنشین در لاین برگشت بلوار امامزاده سیدمرتضی(ع) پس از برخورد با یک دستگاه خودروی سواری دیگر از مسیر منحرف و در لاین کندرو بلوار واژگون شد.

با حضور شهروندان در صحنه پنج مصدوم  از داخل خودرو به بیرون منتقل و دو مصدوم که وضعیت وخیم تری داشتند با دو دستگاه آمبولانس ١١۵ به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر منتقل شدند.

با توجه به جراحات وارده یکی از سرنشینان سواری پراید که ١۶ سال سن داشت باوجود تلاش کادر درمانی در بیمارستان فوت کرد و  مصدوم دیگر نیز در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد.

گزارش فارس حاکی است؛ بلوار امامزاده سیدمرتضی(ع) به طول حدود ۴ کیلومتر یک معبر شهری است که با اجرای عملیات عمرانی، ایجاد فضای سبز، محل پیاده روی، دوچرخه سواری و نیز فضای مناسب برای استفاده شهروندان به ویژه در ایام تابستان است، اما به دلیل واقع شدن این فضا در لاین وسط بلوار عملا دسترسی شهروندان را برای طی کردن عرض مسیر سواره رو سخت و دشوار کرده است، چرا که رانندگان وسایط نقلیه در این مسیر بدون توجه به سرعت مجاز ۶٠ کیلومتر در دو لاین رفت و برگشت تردد می کنند.

مهم ترین دلایل بروز حوادث در بلوار امامزاده سیدمرتضی(ع)

عدم حضور پلیس در مسیر، نبود سرعتکاه و محل تردد عابرین پیاده، نبود علائم هشدار دهنده، مناسب نبودن جداول حاشیه بلوار که در برخی نقاط ارتفاع آن هم‌سطح آسفالت است از جمله مواردی است که باعث بروز حوادث در این بلوار می شود.

شامگاه ١٧ تیرماه امسال نیز خانواده ٣ نفره ای که قصد طی کردن عرض بلوار را داشتند تا لحظاتی را در فضای سبز لاین وسط بلوار سپری کنند، دچار حادثه شدند به طوری که بر اثر برخورد سواری پژو فرزند خردسال خانواده جان باخت و پدر و مادرش راهی بیمارستان شدند.

کدخبر: 819114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟