آزادی 16زندانی و اعطای مرخصی و رای باز نتیجه بازدید عصرانه رئیس کل دادگستری استان سمنان از زندان گرمسار

به گزارش رکنا؛ رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کردند : در ادامه انجام ماموریت های سند تحول و تعالی قضایی سال جاری با هدف کاهش جمعیت کیفری در سالن اجتماعات زندان گرمسار میز خدمت برپا تا مددجویان آن ندامتگاه بدون هیچ محدودیتی به بیان مسائل و درخواست های خویش بپردازند و دستورات رسیدگی سریع قانونی صادر شود .

ایشان در ادامه افزودند : تمامی زندانیان آن ندامتگاه در سالن اجتماعات حاضر و هر یک از افراد با تمایل خویش به مقامات قضایی مرتبط با پرونده خویش مراجعه و با ارائه انواع خدمات قانونی اعم از : ارشادقانونی ،مشاوره حقوقی ، حل مشکل آنان انجام شد.

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان در ادامه بیان داشتند : در این بازدید عصرانه با فراخوان جمیع مقامات قضایی غرب استان و با اعمال تسهیلات و ارفاقات قانونی به مشمولین  ، تعداد ۱۰ نفر از زندانیان آزاد و به ۶ نفر از آنان مرخصی و رأی باز اعطاء شد .

آقای محمد جعفر عبدالهی تاکید کردند : از زندانیانی که در نتیجه اعمال ارفاقات قانونی از زندان های سراسر استان آزاد می شوند انتظار می رود اعطای امتیازات قانونی را ارزشمند تلقی و از بازگشت مجدد به زندان خودداری داشته باشند .

رئیس کل دادگستری استان سمنان در پایان خاطر نشان کردند : رویکرد نتیجه محور نظارت بر امور زندان و احوال زندانیان با هدف بررسی نحوه اصلاح آنان و حفظ کرامت انسانی زندانیان وایمن سازی جامعه انجام می‌شود و به هیچ عنوان مجرمانی که امنیت جامعه را خدشه دار کنند،امتیازات قانونی برای آنان قائل نخواهد شد و بلکه برخورد قانونی و قاطعانه با آنان صورت خواهد پذیرفت.

کدخبر: 818623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟