کشف بیش از ۲۱۷ هزار قلم داروی قاچاق از انباری در ساوه

به گزارش رکنا، علی اکبر عیسی آبادی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در خصوص کشف بیش از ۲۱۷ هزار قلم داروی قاچاق از یک انباری در ساوه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی داروی قاچاق در یک انباری، از سوی فردی در یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان ساوه، تحقیقات نامحسوس مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در این زمینه آغاز شد.

وی ادامه داد: با شروع تحقیقات، سرانجام مأموران موفق شدند دو نفر را در این رابطه در شهرستان ساوه شناسایی و در عملیاتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه یادآور شد: پس از محرز شدن فعالیت غیرقانونی این افراد و با هماهنگی دستگاه قضائی، مأموران پلیس آگاهی به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و سپاه شهرستان ساوه در عملیات بازرسی از انبار محل نگهداری کالاهای قاچاق در این شهرستان موفق به کشف ۲۱۷ هزار و ۶۸۰ قلم داروی قاچاق شدند.

عیسی آبادی با اشاره به ارزش تقریبی ۱۱ میلیارد ریالی کالای کشف شده قاچاق افزود: افراد محتکر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و کالاهای کشف شده نیز تحویل اداره اموال تملیکی شدند.

وی در پایان با تأکید بر مبارزه حداکثری پلیس با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود با پدیده نامشروع قاچاق و احتکار کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات خود را درباره فعالیت سودجویانه و غیرقانونی محتکران و مفسدان اقتصادی به منظور برخورد قاطع و قانونی با آنان از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کدخبر: 817517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟