ناصر عتباتی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده فردی خیر با مراجعه به زندان اردبیل زمینه آزادی 40 نفر از زندانیان جرائم مالی و غیرعمد را فراهم کرد تا به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

وی بیان کرد: این فرد خیر برای آزادسازی این تعداد از زندانیان مالی مبلغ 225 میلیون تومان پرداخت کرد که امیدواریم هر چه بیشتر شاهد انجام چنین حرکت‌های خیرخواهانه و خداپسندانه در اردبیل باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تاکید بر انجام اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی برای جلب و جذب خیرین به حوزه آزادسازی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد در استان گفت: انتظار می‌رود نهادهای مربوطه در این حوزه اقدامات لازم را انجام دهند که دستگاه قضا نیز از فعالیت‌ها در این حوزه حمایت می‌کند.

عتباتی افزود: افرادی که به دلیل جرائم مالی و غیرعمد در زندان به سر می‌برند جرمی مرتکب نشده و تنها به دلیل شرایط و وضعیت اقتصادی و اجتماعی روانه زندان شده‌اند که باید تلاش همه‌جانبه‌ای برای آزادسازی این افراد از طریق جلب رضایت شکات و تامین بدهی این افراد انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به تبعات منفی زندانی بودن زندانیان جرائم مالی و غیرعمد تصریح کرد: حبس این افراد زمینه‌ساز بروز مشکلات عدیده‌ای برای خانواده‌های آنها شده و آنها را مستعد گرایش به آسیب‌های اجتماعی می‌کند و آزادسازی این افراد می‌تواند در کاهش این آسیب‌ها نیز تاثیرگذار باشد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟