عروسی این زوج هندی بعد از ترامپ سوژه رسانه ها شد+عکس

در هندوستان پسر یکی از مقامات ازدواج کرده است و برای مراسم خرج های بسیار سنگینی صورت گرفته است که بسیار جنجال به پا کرده. نخست وزیر سابق هندوستان برای دخترش 5 شبانه روز عروسی مجلل برگزار کرد که خرج آن سر به فلک کشید ! این عروسی باشکوه و گرانقیمت حالا سوژه رسانه شده است .

به جز جواهرات فراوان و برگزاری مهمانی Party در کاخ و دعوت از بیش از 1500 سیاستمدار مشهور ، میلیونها روپیه تنها خرج حفاظت ازین عروسی بوسیله تیم بمب یابی و خنثی کننده بمب و سگ مواد یاب شده است .  این موضوع بعد از انتخاب دونالد ترامپ Trump به ریاست جمهوری حالا سوژه بعدی رسانه ها شده است !

”یکی از عجایبی که بعد از پیروزی ترامپ رقم خورد،به گزارش ایران ناز هزینه 75 میلیون دلاری یک مراسم عروسی 5 روزه است که برای دختر نخست وزیر پیشین هند گرفته شد.”

عروسی پرخرج میلیاردی در هند جنجالی شدبه گزارش العربیه؛ جانارذانا (Janardhana ) نخست وزیر پیشین هند که پرونده او درباره اختلاس و رشوه در جریان است،با هزینه ده ها میلیارد روپیه ای به برگزاری مراسم عروسی دختر خود اقدام کرد.هزینه ده‌ها میلیاردی مراسم عروسی یک آقازاده با پول اختلاس‌. عروسی کارت دعوت اسراف و پر هزینه جنجالی شده است بیش از 5 میلیون روپیه در کارت های دعوت صرف شده است !

عروسی پرخرج میلیاردی در هند جنجالی شدکارت های دعوت بسته بندی دارای یک صفحه نمایش ال سی دی است که در داخل آن. هنگامی که جعبه باز می شود، صفحه نمایش ال سی دی زنده با یک متن اعلام میکند “Bramhani Weds RAJEEV ” و به دنبال آن یک آهنگ و رقص توسط خانواده ردی می شود.

عروسی پرخرج میلیاردی در هند جنجالی شدبنا بر این گزارش، مردم هند از مسئولان این کشور خواسته اند تا فهرست اموال این اختلاس گر که به “آقای معدن‌ها”معروف است، برای همه رونمایی شود.آنان همچنین خواستار رونمایی از جزییات این هزینه ده ها میلیارد روپیه ای برای مراسم عروسی این آقازاده با پول اختلاس پدر شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حکم اعدام برای ملکه زیبایی + عکس

قرار نوعروس بی حیا با پسر جوان لو رفت / از 14 سالگی با نادر بودم!

ناگفته های تلخ از دادگاه متهم ردیف اول پرونه ثامن الحجج + عکس

اقدام جسورانه 2 دختر زیبا پلیس را شوکه کرد

این دختر 33 ساله تحت سلطه شیطان بود! +عکس

گیر کردن مار پیتون ۱۰ متری زیر چرخ‌های خودرو! + فیلم

اعدام 2 قاتل شیطان صفت ساعت 8 صبح در بولوار حر مشهد / اجرای حکم در ملاعام + عکس

این زن از یک روح باردار شد! +عکس

مرگ مرموز دختر 17 ساله در آخرین قرار ملاقات + عکس

وقتی نقشه وقیحانه زن صیغه ایم را هنگام سفر فهمیدم خشکم زد+ عکس

جراحی اشتباه به خاطر تشابه اسم در یک بیمارستان تهران!

وحشت عروس 14 ساله در خانه داماد اسب سوار

شوهرم منشی 23 ساله شرکت را صیغه کرد / آن زن به قول خودش عمل کرد!

جزئیات حمله تروریستی مریوان از زبان فرمانده سپاه کردستان

 

کدخبر: 399582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟