زیبایی این دختر با یک بوسه بر باد رفت+عکس

دختری که توسط یکی از اعضای خانواده اش بوسیده شد و دیگر پس از آن نتوانست زندگی عادی داشته باشد و به بیماری مبتلا شد. دختر جذابی که اینک سه سال دارد حدود یک سال پیش یکی از اعضای خانواده او را بوسید و از همان لحظه صورت بچه شروع به قرمز شدن کرد و پوست او به طرز عجیبی تاول زد خانواده که شوکه زده شده بودند او را به پزشک Doctor بردند .

این دختر به یک اگزمای پوستی و ویروسی دچار شده بود و خانواده مجبور بودند ملحفه و لباس های او را هر روز ضذعفونی و تعویض کند ملحفه و لباس های این دختر همیشه خونی بود و صورت این دختر بیچاره هر روز بدتر می شد.

این دختر بوسیده شد و زیبایی خود را از دست داد به گزارش پارس ناز خانواده با مشاور پزشکی در یکی از بیمارستان های خصوصی ایتالیا درمان این دختر را شروع کردند و آنتی بیوتیک ها پس از گذشت 8 ماه تاثیر خود را گذاشت و صورت دختر بهبود یافت.

این دختر بوسیده شد و زیبایی خود را از دست دادمهم ترین مسئله این اگزمای دردناک تاولی های بزرگ خونی بود که هر روز این دختر با درد و خونریزی زیاد از پوست خود مواجه بود.

این دختر بوسیده شد و زیبایی خود را از دست دادمادر این دختر ساوینا 21 ساله اهل گلاسترفرانسه پس از این که فهمید خانواده ای دیگر نیز به این مشکل دچار شده اند شرایط نگهداری و راه موفقیت در درمان دختر خود را به اشتراک گذاشت . بهبودی این دختر پس از گذراندن یک دوره لقاحت وحشتناک این دختر بوسیده شد و زیبایی خود را از دست دادنکته پزشکی: پوست یکی از حساس ترین عضو بدن است که در صورت وجود کوچکترین ویروس فرد مبتلا به تبخال های بزرگ و اگزمای پوستی دردناک می شود سعی کنید هنگام بوسیدن نوزادان از صحت و سلامتی Health خود و هم چنین رعایت بهداشت مطمئین شوید که به طور ناخواسته دچار چنین مشکلاتی نشوید.

در بسیاری از این اگزماهای پوستی بهبودی حاصل نمی شود و فرد تا پایان عمر با پوستی تاول زده و خونی باید زندگی کند.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

چرا ایران پر از امامزاده است؟ + جزییات

استاندار سابق کرمان در دام بی آبرویی گرفتار شد! / واقعیت چیست؟

آخرین خبر از مربی منحرف ورزشی و پسر بچه شیرازی / تعطیلی باشگاه! + عکس

این مرد عادی برای رسیدن به صحن علنی مجلس چه کرد !+ تصویر

پریا 20 ساله مادر بچه دانیال 16 ساله شد!

در اینجا اجساد مرده ها را از صخره ها آویزان می کنند! + عکس عجیب

فاضل به زینب می گفت بدنت را تکه تکه خواهم کرد! / وحشت از شلاق اسب!

بهرام 22 ساله کی بود؟! / پشت دیوارهای باغ جویبار چه گذشت ؟! + عکس

صندلی های تیبا آلوده به خون تازه بود/ کسی تیباسواران فراری را می شناسد؟!

عکس وحشتناک از فرو رفتن دسته ماهیتابه در چشم آشپز + جزییات

جسد دختری در بیابان های دشتستان دفن شده بود!

خانم ورزشکار المپیکی با خون خوک چه کرد!

غوغای رضا صادقی در برج میلاد !

 

کدخبر: 399574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟