این زن پس از عطسه گردنش شکست+عکس

«مونیک جفری» زنی هست که دو بار به دلیل عطسه های خود دچار شکستگی گردن شده هست. اولین اتفاق، در سال ۲۰۱۱ حادث شد. مونیک در تخت خود دراز کشیده و سرگرم بهره گیری از گوشی بود. در همین حین، او ناگهان عطسه کرد و سر و گردن او به شدت به سمت جلو پرتاب شد. این حرکت شدید باعث جابجایی مهره های C1 و C2 گشت و به دنبال آن، چانه به روی شانه افتاد.

مونیک پس از اینکه متوجه شد نمیتواند گردن خود را تکان دهد، به همسر خود پیامک زد و از او درخواست کمک نمود. شوهر مونیک بلافاصله با او تماس گرفت که زن بدشانس با کمک بلندگوی تلفن توانست اوضاع خود را تشریح کند. بلافاصله آمبولانس به محل اعزام گردید و شوهر بر بالین همسر حاضر شد.

پس از انتقال به بیمارستان، گردن مونیک آتل بندی شد و برای معالجه کامل ۱۴ ماه در اوضاع بی حرکت قرار گرفت. پس از سپری کردن ۱۴ ماه سخت، بالاخره مونیک به شرایط عادی بازگشت.اما سه هفته پیش، مجدداً مونیک با شرایط نمونه دچار شکستگی گردن شد. وصف حال وی را از زبان خودش بخوانید: «مشغول کار بودم که متوجه شدم گردنم کمی اذیتم میکند. مسئله خاصی نبود، فقط یک مقدار درد میکرد. یکی از همکارانم، پس از آگاهی از درد گردن من، شروع به شوخی های نامناسب پیرامون دلیل آن کرد. من سر خود را عقب بردم و به دنبال آن، ناگهان دوباره گردنم شکست».

مونیک در مورد حس و حال خود در هنگام می افزاید: «مسئله به حادی دفعه پیش نبود. من به روی میز خم شدم و به یکی از همکارانم گفتم [دوباره به دردسر افتاده ام، باز گردنم شکسته هست]. درد گردن دقیقاً نمونه دفعه پیش بود. چانه ام به سمت راست منحرف شده بود. همکارانم بلافاصله آمبولانس خبر کردند و اکنون گردن من دوباره درون آتل مخصوص هست».

پس از باز کردن آتل، مونیک به مدت چند ماه باید تحت معالجه قرار گیرد. انجام فیزیوتراپی برای تقویت عضلات گردن او ضروری به نظر میرسد. حتی شاید او مجبور شود گردن خود را به دست جراحان بسپرد تا نسبت به تثبیت اوضاع مهره های C1 و C2 اقدام کنند؛ بلکه در آینده، مشکل نمونه پیش نیاید.

 از آنجایی که هزینه های درمان سرسام آور خواهد بود، خواهر مونیک با راه اندازی یک صفحه مجازی سعی در جمع آوری کمک و پوشش هزینه های جاری نموده هست. اقدام مؤثر واقع شده و در طول ۲۲ روز، با کمک ۹۱ نفر از انسان های خیر مبلغ ۸۰۲۵ دلار جمع آوری شده هست. دیدنی هست که کل هزینه های درمانی حدود 8000 دلار برآورد شده بود.

مونیک احساس کنونی خود را از شرایط موجود اینگونه اعلام کرده هست اکنون با درد شدید مواجه نیستم. اوضاع بهتری دارم ولی هنوز کمی احساس اذیت میکنم. در این شرایط، چاره ای جز خندیدن به درد خود ندارید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نخستین تصاویرازمحل سقوط هواپیمای ATR درارتفاعات دنابعد ازآب شدن برف

راز پخش فیلم مائده دختر رقاص از تلویزیون لو رفت

تجاوز پزشک مغز و اعصاب به بیماران زن و مرد!+عکس

مرد خشن در کوچه بن بست شهرک غرب مرا گیر انداخت! + عکس

دستگیری دارو‌دسته «دایی» در مشهد

پوریا و مهتاب برای عاشقانه زندگی کردن درخواست طلاق دادند!

مادربزرگ طعمه شد و سر قرار رفت تا از راز نامزد منحرف سر در بیاورد! + عکس

رفتار زننده داماد با عروس 18 ساله مشهدی سر سفره عقد / پدر قبل از عقد مرا به اتاق فرستاد!

تشکر بدون سانسور فردوسی‌پور!

ارتباط‌گیری زندانیان «بند 350» اوین با BBC / وحید مرادی زخم کهنه را باز کرد / اعدام برای کارمند زندان کرج!

لوله کش با زنم خیلی صمیمی شده بود! / انتقام گیری عجیب یک مرد

اقدام گستاخانه مرد متاهل با زن زیبا در جنگل + عکس

تازه داماد، عروس خانم را در زندگی کثیفش جا گذاشت!

 

کدخبر: 398181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟