محافل رژیم صهیونیستی در هراس شدید ازموشک های مقاومت لبنان به سر می برند.

به گزارش رکنا، بر اساس این گزارش؛ اوری گوردین فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اسرائیل روزانه در جنگ آتی با حزب الله لبنان در معرض ۲۰۰۰ موشک قرار خواهد گرفت.

وی که در نشستی در قدس اشغالی سخن می گفت، افزود: حدود ۲۰۰۰ موشک و گلوله در روز به سوی اسرائیل شلیک خواهد شد.

این مقام نظامی صهیونیست گفت: توان نظامی با چالش روبرو خواهد شد.

وی مدعی شد: دشمنان ما باید بدانند که اگر ضرورت ایجاب کند از قدرت نظامی استفاده خواهیم کرد که بی سابقه است.

گوردین ادعا کرد: دشمنان اسرائیل باید بدانند که نمی توانند ما را شکست بدهند و کار را به جبهه داخلی و شهرهای ما خواهند کشاند. دشمنان اسرائیل باید بدانند که جبهه داخلی اسرائیل توان پایداری دارد و این را در گذشته ثابت کرده است.

محافل صهیونیست بر این باورند که حزب الله حدود ۱۵۰ هزار موشک که برخی از آنها توان درهم کوبیدن هر مکانی در داخل رژیم صهیونیستی را دارد، در اختیاردارد.

منابع صهیونیست به بی حاصل بودن تحرکات این رژیم برای ممانعت از دست یابی حزب الله به موشک های نقطه زن اذعان کردند و از این موشکها به مثابه چالش جدی برای ارتش این رژیم نام می برند.

ژنرال تسیفکا حایموویچ از فرماندهان سامانه های پدافندی رژیم صهیونیستی اعلام کرد:

حزب الله لبنان به طولانی کردن زمان جنگ در هر رویارویی آتی روی خواهد آورد و این با وجود تلاش ارتش اسرائیل برای کوتاه کردن زمان جنگ است.

وی اذعان کرد: حزب الله بیش از ۱۳۰ هزار موشک در اختیار دارد که برد آن مختلف است و هم اکنون آماری بسیار بیشتری از آنچه که سرویس اطلاعاتی ما روز و شب تکرار می کند، در اختیار دارد.

این ژنرال صهیونیست تاکید کرد: میزان خساراتی که در نتیجه حملات موشکی به اسرائیل وارد خواهد شد بسیار خطرناک خواهد بود و ویرانی زیادی به بار خواهد آمد و کشته های زیادی خواهیم داشت.

ژنرال اسرائیلی ادامه داد: موشک ها از انواع مختلف خواهد بود که تلفات و خساراتی که وارد خواهند کرد، بی سابقه خواهد بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟