اسارت دخترعموی بن‌سلمان در بدنام ترین زندان عربستان / او از کاخش ربوده شد + عکس

به گزارش رکنا، رسانه‌ها خبر دادند بسمه بنت سعود بن عبدالعزیز آل سعود بدون هیچ اتهامی به همراه دخترش در یکی از بدنام‌ترین زندان‌های عربستان که مخصوص نگهداری اعضای افراطی گروه القاعده و جنایتکاران است نگهداری می‌شوند.
سرنوشت شاهدخت ۵۵ساله سعودی که بعد از ربوده شدن از کاخش برای مدتی نامعلوم بود، بعد از آنکه موفق شد رشته‌توییتی را در صفحه شخصی‌اش منتشر کند، در کانون توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است.

یکی از نزدیکان خانواده در این خصوص به رسانه‌های انگلیسی خبر داد، بسمه به همراه دختر ۲۸ساله‌اش سهود در یکی از زندان‌های بسیار محافظت‌شده در میان مجرمان و شماری از تروریست‌های عضو گروه القاعده زندانی است.

این فرد همچنین خبر داد: بعد از انتشار توییت دخترعموی محمد بن سلمان، صفحه شخصی‌اش هک و تعدادی از توییت‌های او حذف شد. اکنون در تلاشیم تا حساب کاربری او را بازیابی کنیم.

گفتنی است این عضو خانواده سلطنتی عربستان به انتشار مقالات در مورد اوضاع زنان و همچنین نیاز جامعه سعودی به اصلاحات سیاسی مشهور است.

او به همین خاطر سال‌ها در خارج از عربستان زندگی می‌کرد، اما در سال ۲۰۱۶ با وساطت پسرعمویش محمد بن نایف که در آن زمان ولیعهد عربستان بود به کشور بازگشت.

محمد بن نایف نیز بعد از خلع از ولایتعهدی در حال حاضر در حصر و اقامت اجباری به سر می‌برد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟