دونالد ترامپ در پی شیوع کرونا کارمندانش را اخراج کرد / رئیس جمهور آمریکا درخواست کمک کرد

به گزارش رکنا، در حالی که رسانه‌ها از تأثیر پذیرفتن کسب و کار خانوادگی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از شیوع ویروس «کرونای جدید» در آمریکا خبر داده‌اند، او در یک کنفرانس خبری احتمال دریافت کمک‌های دولتی را رد نکرد.

روزنامه ایندیپندنت گزارش داده کسب وکار خانوادگی دونالد ترامپ، فعالیت هتل‌ها را کاهش داده، زمین‌های گلف و رستوران‌ها را تعطیل و ده‌ها نفر از کارکنانش را کاهش داده است.

در روزهای گذشته «سازمان ترامپ» شمار کارکنانش در هتل‌های نیویورک و واشنگتن را کاهش داده، رزروهای جدید در یکی از هتل‌هایش در منطقه شهری«لاس‌وگاس استریپ» را معلق و زمین‌های گلف در لس‌آنجلس و میامی را تعطیل کرده است.

سازمان ترامپ همچنین مجموعه تفریحی «مارالاگو» در فلوریدا را هم تعطیل کرده که طبق روال معمول باید شاهد اوج فعالیتش در این بازه زمانی بود.

دونالد ترامپ در یک کنفرانس خبری شامگاه شنبه احتمال دریافت کمک‌های دولتی برای کسب و کار خانوادگی خودش را رد نکرد.

او در پاسخ به سئوال یک خبرنگار در این خصوص گفت: «نمی‌دانم. البته نمی‌دانم کمک دولت برای کسب و کاری که من دارم چه خواهد بود. من هتل دارم.»

او در ادامه گفت: «وقتی من [به عنوان رئیس‌جمهور] انتخاب شدم همه می‌دانستند که هتل داشتم. همه می‌دانستند که وقتی انتخاب شدم آدم موفقی بودم.»

ترامپ همچنین گفت: «درباره هتل‌ها و همه چیزهای دیگر من هم باید کارهایی را انجام دهم که دیگران انجام می‌دهند. شاید تصمیم بگیرم بعضی جاها را تعطیل کنم چون آدم نمی‌خواهد مردم تجمع کنند... من هم کلی از کسب و کارهایی را دارم- مثل هتل، باشگاه و چیزهایی از این قبیل- که محل تجمع مردم است.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 552916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟