به گزارش رکنا، مقامات انگلیس امروز پنجشنبه اعلام کردند که شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور به ۱۱۵ نفر افزایش یافته است.

پیش از این مقامات انگلیس از گسترش ویروس کرونا در این کشور ابراز نگرانی کردند و به مردم برای رعایت کامل نکات بهداشتی هشدار دادند.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در این باره گفته است که در صورت ابتلای شمار زیادی از مردم این کشور به بیماری کووید-۱۹ ممکن است از مردم بخواهد خود قرنطینگی کنند.

وی در نشست روز چهارشنبه مجلس عوام انگلیس گفت: همانطور که طرح دیروز (طرح اقدام برای مقابله با کرونا در انگلیس) مشخص کرد ما هنوز به مقطعی نرسیده‌ایم که از مردم بخواهیم که خود را قرنطینه کنند، اما اگر شمار زیادی از مردم علائم ویروس کرونا را بروز دهند ممکن است چنین درخواستی بکنیم.

ویروس کرونا نخستین بار در اواخر دسامبر در شهر ووهان چین دیده شد و علی‌رغم تمهیدات دولت این کشور به سرعت در سراسر جهان گسترش یافت. تاکنون این بیماری در سراسر دنیا بیش از ۹۵ هزار نفر را آلوده کرده و جان بیش از سه هزار نفر را گرفته است. از طرف دیگر، بیش از ۵۰ هزار نفر پس از ابتلا بهبود یافته‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟