ماجرای عجیب دعوای ترامپ با تصویر خودش

به گزارش رکنا، به نقل از اسلیت، اندکی پس از انتشار عکس‌های ترامپ حین عبور از چمنزار جنوبی کاخ سفید در یک حساب توییتری، کاربران شبکه‌های اجتماعی خیلی زود با هشتگ #orangeface یا صورت‌نارنجی به این تصویر واکنش نشان دادند. در عکس باد موهای رئیس جمهوری آمریکا را کنار زده و خط موسوم به خط برنزه روی چهره او پیدا شده است؛ واقعیتی که به نظر می‌رسد ترامپ آن را دوست ندارد.

حساب کاربری عکس‌های کاخ سفید در توییتر که ظاهرا مربوط به فردی به نام ویلیام مون (خبرنگار کاخ سفید، روزنامه‌نگار، عکاس و شاعر) است، کمی بعد از فراگیر شدن این عکس در شبکه‌های اجتماعی نسخه سیاه و سفید آن را هم منتشر کرد و درباره آن نوشت: «امروز، دانلد ترامپ وقتی از بالگرد مرین وان پیاده شد و از چمنزار جنوبی به سوی دفتر ریاست جمهوری می‌رفت، با غروب خورشید و بادهای شدید می‌رقصید. عکس از ویلیام مون در کاخ سفید، هفتم فوریه ۲۰۲۰.»

رئیس جمهوری آمریکا که به تصویر خود در فضای مجازی بسیار حساس است، طبق معمول به این عکس هم واکنش نشان داد اما حساب کاربری عکس‌های کاخ سفید در توییتر مدعی شد این عکس اصلا گرفته نشده و حاصل استفاده از اپلیکیشن عکاسی گوشی‌های اپل برای تغییر دادن رنگ چهره است. خود ترامپ ادعا کرد تصویری که از چهره او در فضای مجازی منتشر شده، فتوشاپی و جعلی و اصطلاحا تابلو است!

این در حالی است که برخی رسانه‌ها با بازنشر کردن چند عکس دیگر از ترامپ در همان روز و همان ساعت در فضای باز کاخ سفید ادعای رئیس جمهوری آمریکا را به چالش کشیدند. کاربران توییتر هم مدعی شدند لکه‌ای که از محاکمه استیضاح بر چهره ترامپ نشسته، با برنزه کردن و این کارها از بین نمی‌رود. برخی هم معتقدند شاید گروه چهره‌پردازی کاخ سفید کارشان را درست انجام نداده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟