حجم ویدیو: 3.23M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

به گزارش رکنا، خبرگزاری «رویترز» روز سه‌شنبه به نقل از یک مقام پلیس افغانستان نوشته است که اطلاعاتی وجود دارد که ۲ نفر از سرنشینان هواپیمای سقوط‌کرده آمریکا در افغانستان، زنده بوده‌اند.

بر اساس این گزارش، «خالد وردک» رئیس پلیس ولایت «غزنی» افغانستان در این رابطه گفته است: «بر اساس اطلاعاتی که ما داریم، ۴ جسد وجود داشته و ۲ نفر از سرشینان هم زنده بوده‌اند و [حالا] مفقود هستند.»

بامداد روز گذشته اعلام شد که یک فروند هواپیما در ولایت «غزنی» افغانستان سقوط کرده است. ساعاتی بعد مشخص شد که این هواپیما، یک هواپیمای شناسایی و ارتباطی «E-11A» نیروی هوایی آمریکا است.

هرچند دولت آمریکا می‌گوید نشانه‌ای دال بر هدف قرار گرفتن این هواپیما وجود ندارد، اما سخنگوی گروه طالبان به رسانه‌ها گفته است که نیروهای این گروه «به گونه‌ای تاکتیکی» این هواپیما را ساقط کرده‌اند.

امروز یک مقام ارتش آمریکا گفت نیروهای این کشور به اجساد سرنشینان هواپیما دست پیدا کرده‌اند و واشنگتن اکنون در حال تعیین هویت آن‌هاست.

یک مقام آمریکایی مدعی شده است که مجموعا ۲ جسد کشف شده و تنها سرنشینان این هواپیما هم همین دو نفر بوده‌اند.

پنتاگون هنوز در مورد گزارش‌های منتشر شده مبنی بر زنده بودن برخی از سرنشینان هواپیما اظهار نظر نکرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 538975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟