اسماعیل هنیه: سردار سلیمانی شهید قدس است

به گزارش رکنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی فسطین حماس صبح امروز (دوشنبه) در مراسم تشییع پیکر پاک و سرافراز شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ما به ایران آمده‌ایم تا به مقام معظم رهبری حفظه الله، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران شهادت فرمانده بزرگ حاج قاسم سلیمانی را تسلیت و تعزیت بگوییم.

وی افزود: ما به اینجا آمده‌ایم تا به خانواده شهید سلیمانی، فرزندان، همه بستگان و پرچمداران مقاومت علیه توطئه‌های صهیونیستی و آمریکایی تسلیت بگوییم. ما امروز در اینجا حضور داریم تا احساسات صادقانه و خالصانه خود را در قبال برادری عزیز و فرمانده‌ای شهید ابراز بداریم. فرمانده‌ای که در راه فلسطین و مقاومت، فداکاری های بسیاری کرد تا به این جایگاه که امروز رسیده است، رسید و باعث افزایش توان، نیرومندی و پایداری و نتایج مثبت این مقاومت بود.

هنیه تاکید کرد: ما اعلام می کنیم که این جنایت وحشیانه‌ای که آمریکایی ها مرتکب شدند نشان‌دهنده روحیه جنایتکارانه و سبعانه ای است که سبب همه جنایت ها و خونریزی ها در سرزمین مبارک فلسطین نیز است.

رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی فسطین حماس گفت: همان روحیه جنایتکارانه ای که دیروز باعث ترور و شهادت، شهید سلیمانی شد همان روحیه جنایتکارانه پوششی می دهد به رژیم صهیونیستی که مرتکب جنایت‌های بسیاری در این سرزمین شوند و رهبران و فرماندهان مقاومت فلسطین را ترور کنند.

وی تاکید کرد: این جنایت سبعانه، شایسته و نیازمند آن است که همه جهانیان آن را مردود و محکوم و مرتکبان آن را مجازات کنند.

هنیه خاطرنشان کرد: من تاکید می‌کنم که خط مقاومت در سرزمین فلسطین در رویارویی با توطئه‌های صهیونیستی و با پروژه و هژمونی آمریکا در منطقه آمریکا شکست نخواهد خورد. تردید و ضعیف نخواهد شد و همواره در خط مقاومت ثابت خواهد ماند تا زمانی که اشغالگران را از سرزمینمان و قدسمان بیرون برانیم.

رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی فسطین حماس خاطرنشان کرد: من اعلام می کنم که پروژه مقاومت در سرزمین فلسطین همچان ادامه خواهد یافت، سست نخواهد شد و عقب نشینی نخواهد کرد و این ترورها و شهادت ها بر توانمندی، بر ثبات و استقامت و اصرار ما در ادامه راه خواهد افزود و ما این راه را تا آزادی قدس و سرزمین فلسطین و آزادی اراده انسان‌‌های منطقه به یاری خداوند ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: وی در پایان باید بگوییم، در این اجتماع عظیم اعلام می کنیم که فرمانده شهید سلیمانی که همه زندگی خود را در حمایت و پشتیبانی از فلسطین به سر برد و او در راس فرماندهی نیروی قدس سپاه بود اعلام می کنم که «این فرمانده بزرگ شهید قدس، شهید قدس، شهید قدس» است.

هنیه تصریح کرد: من اعلام می‌کنم مقاومتی که در لبنان آن پیروزی‌ها را بدست آورد و در عزه پیروز شد، حتما در نبرد سرنوشت ساز آینده علیه صهیونیست‌ها به یاری خداوند متعال پیروز خواهد شد.

منبع: فارس

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532363 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟