بیانیه حشد شعبی درباره جزئیات حمله بامدادی امروز(شنبه) تروریست‌های آمریکایی+فیلم
حجم ویدیو: 7.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

به گزارش رکنا، در بیانیه حشد همچنین آمده است : ما خبر شهادت فرماندهانی همچون شبل الزیدی، حامد الجزائری و رائد الکروی را که در پایگاه‌های ارتباط اجتماعی منتشر شده،‌ تکذیب می‌کنیم.

بیانیه حشد افزود : منابع اولیه تاکید می‌کند که این حمله ستونی از خودروهای بهداری حشد شعبی را در نزدیکی استادیوم التاجی بغداد هدف قرار داده است.

واحد اطلاع رسانی حشد شعبی در بیانیه خود از همه خواست خبرها را از منابع رسمی حشد پیگیری کنند و به رسانه‌های دروغگو اجازه ندهند خبرهای کذب را که با هدف برهم زدن ثبات عراق است، پخش کنند.

بر اساس گزارش شبکه الجزیره، مسئولان پنتاگون ادعا کرده‌ بودند که احتمال بالایی وجود دارد که علی شبل الزیدی فرمانده گردانهای امام علی[علیه السلام]در حمله بامداد امروز شنبه کشته(شهید) شده باشد.

شبکه الجزیره ساعاتی پیش به نقل از منابع امنیتی عراقی از حمله هوایی به دو خودروی نیروهای حشد شعبی در منطقه التاجی در شمال بغداد خبر داده بود.

این شبکه به نقل از این منابع اعلام کرد که در این حمله، چند نیروی حشد به شهادت رسیدند. شبکه الاخباریه هم از حمله پهپادی دیگر به یک کاروان دیگر از خودروهای حشد شعبی عراق در استان نینوا در شمال غربی این کشور خبر داده‌ بودند.

منبع: تسنیم

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟