راز بازیگری ترامپ در فیلم «تنها در خانه» فاش شد +عکس

به گزارش رکنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، مدت‌ها پیش از اینکه ساکن کاخ سفید شود، در فیلم «تن‌ها در خانه ۲» ظاهر شد که اکنون چنین حضوری را افتخار می‌داند.

او در حالی که در جمع شماری از نظامیان سخنرانی می‌کرد، یکی از آنان از وی در باره چگونگی حضور در این فیلم کریسمسی که در هتل متعلق به او در نیویورک فیلم‌برداری شده است، پرسید.

رئیس جمهور آمریکا با حضور در هتل پلازای نیویورک که برخی از صحنه‌های این فیلم در ۱۹۹۲ در آنجا فیلمبرداری شده است، گفت: وقتی جوانتر بودم در این فیلم بازی کردم که بدیهی است یکی از بزرگترین فیلم‌های کریسمسی است.

ترامپ که نقش کوتاهی در این فیلم داشته تاکید کرد: باعث افتخار است که به چنین کاری مشغول بودم.

در این فیلم، که کوین کوچک (نقش اصلی فیلم)، از والدینش جدا شده و تلاش می‌کند از در‌های طلاکاری هتل راه خروج را پیدا کند. او مردی قد بلند با پالتوی سیاه و کراوات قرمز را که همان ترامپ است متوقف می‌کند تا از وی در باره مسیر خروج از لابی هتل را بپرسد. ترامپ به او پاسخ می‌دهد: «آخر لابی بپیچ سمت چپ.»

مت دامون، هنرپیشه آمریکایی، در مصاحبه ۲۰۱۷ مدعی شد که مرد تاجر (ترامپ) در ازای بازی در قسمتی از فیلم اجازه می‌داد تا فیلم‌ها در ساختمان‌هایش فیلمبرداری شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 529132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟